субота, 26. децембар 2015.



Molba za pomoć !!!



Kao dete sam ostavljena u porodicu Ljuba Peškana  iz Lovcanca gde su mi dali novo ime i nikada mi nisu rekli  moje pravo poreklo niti pravo ime. Ljudi koji su hteli da me povedu sa sobom bili su moj najbliži rod ,a ja to nisam znala. Umesto Radmile zvali su  Dilaidu Džien zbog čega nismo bili u mogućnosti da stupimo u kontakt,jer oni za Radmilu nisu znali, ja nisam znala za Dilaidu Džien a i  bili smo pod stalnim nadzorom i pretnjim članova gore navedene porodice. Kada su jednom prilikom još u novembru 2009-te godine ,članovi porodice pokojnice na njenoj sahrani kojoj sam i ja bila prisutna  Bosiljke Ljuba Pešikana  glasno komentarisali o meni saznala sam da nismo nikakav rod i da su me sve protekle godine lagali.Tada sam se odrekla srodstva sa svim porodicama koje sam smatrala rodbinom , jer srodstvo nije ni postojalo i promenila ime i prezime u Tina Švaicer(prema svom poreklu),čak i da je postojalo više ne postoji.Imam nalaz krvne grupe B nagativan što isključuje  svaku mogućnost srodstva sa njima jer negativan faktor nisam mogla naslediti od onih koji ga nemaju kao ni  krvnu grupi B. Moje prave roditelje  nisam videla ili bar nisam znala da su to oni.Dedu sam viđala još u 4-5-toj godini kada je dolazio po mene da me vodi u Švedsku jer jer on bio Švedki državljanin.Tada mi je rekao da je on moj deda i staratelj .I  posle toga on je dolazio ,ali ga nisam prepoznala niti sam znala njegovo ime i ko je on,jer je prošlo dosta vremena od prvog viđenja.U porodici su  mi objasnili drugu priču,koju sam ja kao dete lako prihvatila,jer nisam psihički bila pripremljena za takvu promenu.
Pohađala sam srednju ekonosmsku školu u Bačkoj Topoli ,a završila je u Vrbasu 1967/68 god.pod imenom Radmila Pešikan.Pod istim imenom sam vanredno završila Ekonomski fakultet u Novom Sadu smer bankarstvo-finansije -organizacija 1997. god..Radila sam u Rumi od 1971-1978/9 god.u "Fabrici koža",a zatim se preselila u Novi Sad i zaposlila u Kontinental banku  Trg Mladenaca 1-3.
2005-g . moj deda je došao da mi se predstavi jer je iza vrata čuo istinu o nama i promeni mog imena sa ciljem da  ostavi testament i Švedsko državljanstvo mom sinu i meni i spasi nas od takvih ljudi .Tog dana mu se  i gubi  svaki trag.Švedske vlati su ga tražile preko novosadskog MUP-a .Jednom prilikom sam u maju 2012-te god. na glasačkom mestu sasvim slučajno bila saslušana i ja .Prišao mi je jedan radnik MUP-a i pitao  da li poznajem osobu po imenu Oskar Adolf Fredrih Willhem.... i hteo je da nastavi,njegovo ime,ali sam ga prekinula jer mi  nije bilo poznato pa sam odmah odgovorila" ne" tek nakon toga je tražio od mene da u detaljima opišem čoveka sa kojim sam na uglu kod bivšeg progresa razgovarala što sam i uradila kako bi moju izjavu mogli smatrati validnom.Deda mi je rekao još 2005.god.  na rastanku da mu preti životna opasnost od njegovog pratioca sa kojim je trebao da se sastane posle rastanka samnom jer mu neće ostaviti ništa pošto je čuo da mi priprema najtežu smrt.
Sada molim sve one koji pročitaju ovaj tekst da mi  jave ,ako znaju bilo šta u vezi mog slučaja t.j. ime i prezime čoveka koji je bio moj deda ,mesto i adresa stana u Švedskoj ili bilo šta što bi mi pomoglo da uđem u trag mom poreklu i najbližoj rodbili i saznam šta se tada sa njim dogodilo kako bih mogla da regulišem svoj status i status mog sina.
 Moja adresa stana : TINA ŠVAICER ,21000 Novi Sad, Vase Stajića 34 a ,Srbija ,moje E-mail adrese su : t.svaicer@gmail.com ,dilaidadjein@yahoo.com , tel.+381(0) 64 165 71 09 i +381(0)21 520 924.                                                                  
Tina Švaicer



1 коментар: